Wil je een laadpaal zelf installeren of door een eigen installatiepartner laten plaatsen? Dat is uiteraard geen probleem. Een laadpaal dient conform de eisen wel altijd op een aparte eindgroep te zijn aangesloten, dus aanpassingen aan de meterkast zijn doorgaans wel noodzakelijk.
Heb je een 3-fasen laadpaal? Dan heb je dus ook een aparte 3-fasen krachtgroep nodig. Wil je daarnaast gebruik maken van dynamische load balancing, bijvoorbeeld om het stroomverbruik van de laadpaal automatisch af te stemmen op de rest van je stroomgebruik (en om overbelasting te voorkomen)? Dan dien je de laadpaal ook aan te sluiten op je slimme meter (mits aanwezig) en hiervoor instellingen in de laadpaal te configureren. Bij elke laadpaal is echter een installatiehandleiding beschikbaar, iemand met een elektrotechnische achtergrond kan hiermee uit de voeten, al is ervaring met laadpalen natuurlijk wel een pré.
Twijfel je of het verstandig is om zelf aan de slag te gaan? Kijk dan eens naar onze complete installatiepakketten voor thuissituaties.
Wil je de laadpaal laten plaatsen door één van onze gecertificeerde installatiepartners? Dan ben je hier aan het juiste adres. De kosten hiervoor zijn echter afhankelijk van je specifieke situatie en de mate van aanpassingen/leidingwerk welke benodigd zijn. Zo maakt het een groot verschil of er kabels door de grond gelegd moeten worden. Voor de meest voorkomende situaties hebben wij handige combinatiepakketten samengesteld.
Wij monteren en installeren onze laadpalen door heel Nederland! Bekijk hier de samengestelde installatiepakketten en kies het pakket dat past bij jouw situatie. Onze monteurs zijn volledig gecertificeerd en werken uitsluitend volgens de geldende richtlijnen (IEC-60364 en NEN3140).
Je kan door een winkelmand samen te stellen met de gewenste producten zelf totaalprijs berekenen. Montagematerialen selecteer je eenvoudig via de montageadviesmodule, staffelkortingen, transportkosten en actuele levertijden worden direct berekend en getoond in de winkelmand.
Op de winkelmand -pagina kan je - in plaats van het direct afronden van je bestelling - er ook voor kiezen om de winkelmand op te slaan of te delen via e-mail. Met één druk op de knop kan de winkelmand later weer geopend worden in de shop waarna deze nog aangepast en/of besteld kan worden.
Op rekening / factuur kopen is mogelijk voor bedrijven, overheidsinstanties en verenigingen (van eigenaren) binnen de Benelux. De betalingstermijn is 14 dagen en er wordt een kredietcheck uitgevoerd. Wil je op rekening achter bestellen? Kies op de winkelmand -pagina er voor om achteraf op factuur te betalen.
Zowel zakelijke en particuliere klanten hebben daarnaast altijd de keuze om vooruit te betalen met de volgende betaalmogelijkheden:
Bij vooruitbetaling ontvang je betalingskorting, deze wordt in de winkelmand berekend.
Op elke productpagina staat onder de bestelknop de geschatte levertijd van het product vermeld, welke soms wijzigt n.a.v. de gekozen opties. Producten welke op voorraad zijn, hebben een levertijd van 1 - 2 werkdagen. Bij producten met een langere levertijd wordt dit vermeld en is dit een indicatie. Momenteel is er een tekort aan componenten voor laadpalen, wat soms tot langere levertijden leidt.
Je wordt na je bestelling als volgt geïnformeerd over de levertijd:
Heb je een snellere levertijd nodig dan op de productpagina vermeld staat of vragen over een lopende bestelling? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden!
Na je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging met de inhoud van je bestelling.
Niks ontvangen? Wellicht is er een verkeerd mailadres ingevoerd of is de e-mail in je spamfilter beland. Let op: bij bestelling met vooruitbetaling, ontvang je de orderbevestiging zodra de betaling is afgerond. Twijfel je of de bestelling is gelukt? Neem dan gerust contact op.
Je wordt door ons up-to-date gehouden, maar wil je zelf de orderstatus controleren?
Ga dan naar de pagina: Bestelstatus en vraag de status op met behulp van je e-mailadres en ordernummer (WO-xxxxxxx).
Maak eerst een retourmelding aan. Zo ben je er zeker van dat wij op de hoogte zijn door wie er iets retour gestuurd wordt. Op maat geconfigureerde / zelf ontworpen producten kunnen helaas niet geretourneerd worden, maar uiteraard is het mogelijk om b.v. overgebleven bevestigingsmaterialen te retourneren of om te ruilen als je de verkeerde maat hebt besteld.
Ga hiervoor naar de pagina: Retour aanmelden en meld je retour aan door middel van je ordernummer en e-mailadres.
Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.